Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

       

Nejhledanější

naše cena 3 370,00 Kč
naše cena 1 170,00 Kč
do košíku:
naše cena 1 490,00 Kč
do košíku:

» Reklamace
Reklamace

Obecné informace

V případě nefunkčnosti (poruchy) zboží doporučujeme nejprve kontaktovat obchod na e-mail adrese: info@comp1.cz
Důvodem je možná banální příčina nefunkčnosti některé komponenty. Např.: Vybitá baterie v senzoru nebo po 6ti měsících prošlý kredit na SIM kartě mobilního operátora atp.

Technickou podporu v takových případech provádíme e-mailem. Zákazníci obvykle obdrží odpověď téhož dne.

Pokud zákazník s pomocí technické podpory eliminuje možné banální příčiny nefunkčnosti, je potřeba,
aby na e-mail adresu: info@comp1.cz zaslal e-mail s textem REKLAMACE v subjektu (v záhlaví zprávy)
a detailním popisem jak se projevuje závada a které přesně úkony předcházely bezprostředně před vznikem závady.

Prodávající (obchod) následně požádá Zasilkovnu.cz, aby zákazníkovi (kupujícímu) zaslala čárový kód.
Zákazník si pouze vytiskne čárový kód a nalepí jej na balík, ve kterém zasílá reklamované zboží zpět
do obchodu. Tento druh přepravy zpět do obchodu je pro zákazníka zdarma.

Pokud není možné využít služeb Zasilkovny.cz (protože poblíž bydliště zákazníka není žádná pobočka
Zasilkovny.cz), je potřeba, aby zákazník zaslal reklamované zboží poštou na doručovací adresu:



Ke každému zboží je přikládán daňový doklad (faktura), která slouží zároveň jako záruční list.
Je potřeba, aby zákazník přiložil kopii faktury ke zboží, které odesílá k reklamaci.

Podrobné právní informace o uplatnění reklamace na zakoupené zboží naleznete v Obchodních podmínkách.